הצלם

הצלם

יום שבת, 17 בינואר 2009

אני מציג את עצמי

שלום לכולם שמי תומר דואק בן 33 מכפר סבא אני נקרא גם בגובה העיניים ,אני צלם ומעבד תמונה במקצועי.
אני עוסק בתחום כבר למעלה מ 16 שנה (אם כוללים את התקופה של לפני הצבא בעת עבודתי עם צלמים אחרים) , התחום שלי הוא צילום עם הבעות פנים ותפיסת רגעים מאוד ספציפיים באירועים , כמו ילד שעומד לבכות כשהוא לא מוצא את אמא למשל , אבי הכלה מתייפח מהתרגשות למשל עם הדמעה ניגרת על לחיו מתחת לחופה .
את מירב הוותק המקצועי שלי קיבלתי מנסיון בעבודה מעשית ומלימודים עצמאים (אוטודידקטיות היא תופעה מוכרת היום למרות שאין לי תעודות - אני יודע את העבודה היטב) בתור בעל עיסוק העוסק בתחום שהוא מאוד נחשב "מותרות" המיתון והמלחמה מאוד משפיעים על קצב ההזמנות החדשות (חוץ מהתנודתיות העונתית הרגילה של הענף) הרבה מזה הוא פסיכולוגיה ופאניקה וגם באמת מתוך בעייה אמיתית של פיטורין מעבודה ועסקים שקרסו ובעליהם נשארו עם חובות כבדים.
אחד מהנושאים העיקריים של הבלוג הוא נושא התנהלות הכלכלית והאישית בעת מיתון ובכלל גם בזמנים טובים כשיש יותר כסף ועבודה לשכירים , לשכירים וגם לעצמאים שהאצבע קלה על ההדק מבחינת הוצאות , נלמד איך לשלוט בהם ואיך לחסוך ולייעל אותן.
אחת מהמטרות שלי היא לתרום מנסיוני מניהול שעובד דה פקטו בעסק (לכל אחד לפי צרכיו הפרטניים) על מנת להעביר את המיתון הזה לא רק בלי נזקים אלה גם להרוויח ממנו ולצאת מחוזקים למרות התקופה הלא פשוטה שאנחנו נמצאים בה.

תגובה 1:

  1. היי תומר
    מכיוון שאני עוסק "רק" עשרים שנה בתחום של ייעוץ עסקי ייעוץ שיווקי, אני מבין בדיוק על מה אתה מדבר.
    בעלי עסקים מפסיקים להוציא כספים, נקודה.
    ברור שזה דווקא כן הזמן להשקיע בקבלת עזרתו של יועץ עסקי מנוסה שיכול להפוך את המיתון לקרש קפיצה קדימה.
    אשמח לשמוע מכם ולעזור כמיטב יכולתי
    דורון יניב
    יועץ עסקי שיווקי להגדלת הרווח
    052-2443130
    אתם מוזמנים ליצור קשר ולראות איך
    להפוך לימון ללימונדה

    השבמחק