הצלם

הצלם

יום חמישי, 5 בפברואר 2009

אל תתנו לשירות גרוע להעכיר את תקוותכם לשירות

הפעם רציתי לשתף אתכם בחוויה של חברת פרסום מסוימת שהייתה מעונינת למכור שירות של קידום אתרים בגוגל , זו חברה שאני מכיר אותה מתחומים אחרים שהיא עוסקת , החברה הזו התפרסה לתחומים שונים ומגוונים בינהם פרסום באינטרנט ובניית אתרים , וזה תחום השירות שאספר לכם כרגע.
במקרה מתחיל בכך שאשת הטלמרקטינג של החברה התקשרה להציע לי עיסקת בניית דף נחיתה , סוכם מחיר מסוים , התשלום סוכם על כרטיס אשראי , סיכמתי איתה שהחיוב יבוצע רק חודש לאחר מכן , אשת המכירות קודם כל הבטיחה לי שהעניין מסודר וביקשה את פרטי כרטיס האשראי בטלפון , אמרתי לה שאני לא נותן , בסופו של עניין נתתי לה פרטיס של כרטיס שלי שידעתי כי לא יצליחו לחייב כי וידאתי את העניין מול הבנק מיד לאחר השיחה .
לאחר מספר ימים אותה אשת מכירות מתקשרת אליי ואומרת לי שהיא לא הצליחה לחייב את כרטיס האשראי שלי (להזכירכם ביקשתי ממנה לחייב אותו רק לאחר תאריך מסוים) , כאן כבר הסעיף עלה לי לראש והזכרתי לה את מה שסוכם איתה בטלפון , התשובה שקיבלתי היא "אבל החיוב מתבצע רק לאחר ה 10 לחודש הבא" הזכרתי לה כי הבהרתי לה שאת החיוב היא מבצעת רק אחרי ה 10 לחודש ולא לפני , ומה שהיא עושה זה שימוש שלא כדין בכרטיס אשראי של לקוח.
בשלב הזה הטונים שלי עלו על אותה אשת מכירות , והטחתי בה כי מה שהיא עושה זה רמאות , מיותר לציין כי ביטלתי את העיסקה בו במקום , ומיד התקשרתי אל חברת האשראי והודעתי להם שכל עיסקה שתגיע מהחברה הספציפית לא לכבד וסיפרתי להם גם למה בכך שסיפרתי להם את פרטי המקרה .
הנה דוגמא לרמאות מצד חברה שמתיימרת להיות ספקית ומוכרת שירות של קידום ובניית אתרים , ההתנהגות פה היא מעבר לשירות קלוקל , העניין הוא חוסר זהירות ואכפתיות בהתנהלות עם כרטיס אשראי של לקוח (אני רואה את זה שאני לא צד בעניין אלה רק כלי לעמוד ביעדים שלהם או מה שזה לא יהיה)
הם שוכחים שאני הוא זה שנותן להם את הפרנסה וכמובן יש אינהרציה בין הלקוח לספר השירות , קודם כל תתין שירת ותקשיב ללקוח , תלך לפי הכללים ותתן שירות מצוין שיחנך את הלקוח ולא תנקוט בצעדים של פושע פשוט (שימוש בכרטיס אשראי ללא רשותו של הלקוח זו גניבה נטו)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה